Autostrada A7 Buzău – Focșani, lucrări întârziate
Oficialii români insistă că anul acesta vor fi date în trafic loturile 1 și 2 din Autostrada A7 Ploiești – Buzău. Pe de altă parte, Asociația Pro Infrastructură (API) susține că va fi posibilă inaugurarea a doar 10 kilometri din lotul 1.
Reprezentanții Asociației susțin că, în ciuda promisiunilor ministrului Grindeanu și ale premierului Ciolacu chiar de săptămâna trecută, nu vom circula în 2024 pe toți cei 21 de kilometri dintre Ploiești (Autostrada A3/Dumbrava) și Mizil.
„Podul cu tablier metalic peste Cricovul Sărat nu are nicio grindă pusă. Pasajul mixt peste calea ferată și DJ101F din apropierea nodului A3-A7 este și el foarte în urmă. Plus multe alte lucruri de făcut pe alte structuri, restul de asfalt, rampe, parapete, finisaje. Așadar, singura șansă reală, și aceea greu de pus în practică până la alegeri, este o inaugurare parțială între DN1D (Albești-Paleologu-Urziceni) și DJ100C (Mizil)”,spun cei de la API cu privire la lotul 1.
CNAIR a prezentat imagini de pe drumul de mare viteză, acolo unde firmele lui Umbrărescu s-au apucat, pe lotul 4, de lucrările de amenajare din ultima etapă.
„Constructorul este mobilizat pentru finalizarea lucrărilor pe cele 4 loturi ale Autostrăzii A7 Buzău – Focșani. Imagini de pe Lotul 4, Mândrești-Munteni – Focșani-Nord, unde lucrările au ajuns într-un stadiu de execuție de aprox. 90%.
Asfaltul este turnat pe toată lungimea lotului, marcajele sunt executate aproape în totalitate, iar dintre lucrările specifice acestei etape amintim: montare parapet median și lateral, montare panouri anti-orbire, montare panouri fonoabsorbante, semnalizare orizontală și verticală, taluzări, amenajare peisagistică, amenajare drumuri întreținere, împrejmuire”, arată CNAIR.